donderdag 27 mei 2010

welkom, welkom!

Ik zou me maar even voorstellen, dat is wel zo netjes denk ik.
Hoi, ik ben Sanne en ik noem me hier podiumbeestje. Waarom? omdat ik hou van musicals, circus en vooral zelf optreden op een podium. Ik doe aan circus en klassiekballet lessen.
Ik ben 14 jaar oud (over een paar weken 15!). Naast ballet en circus zijn mijn hobby's, schrijven van verhalen, lezen, muziek luisteren, computeren (vooral op MSN), acteren en nog naar musicals gaan&met musicals bezig zijn. Mijn ouders zijn gescheiden en hebben beide een nieuwe partner. Bij mijn vader heb ik nog een heel lief (half)broertje die Hidde heet. Ik zit nu in de tweede en doe VWO.

Ik hoor je nu al denken 'Leuk allemaal! Maar waarom maak je dan een blog?' Nou dat zou ik je eens haarfijn uitleggen:
Gisele* een vriendin van mij, die ik heb leren kennen via een forum, heeft een blog --->
http://kunstjunk.blogspot.com/ <----- en daar door wilde ik ook heel graag een blog maken. Ik heb haar toestemming gekregen dus nu doe ik het ook. Ik wil niet zo veel bloglezertjes als zij heeft trouwens! Dat ga ik nooit halen. Maar ik vind het gewoon leuk.
Hoe ik weet dat het leuk is? Ik schrijf voor de schoolkrant (waar ik ook hoofdredacteur van ben) columns. Die lijken wat op blogs, en dat vindt ik al geweldig. Dus een blog vindt ik ook leuk!

En weer hoor ik je denken: 'Aha, logisch (niet echt). Maar wat ga je dan met deze blog doen?'
Nou ik schrijf natuurlijk als ik zelf een optreden heb of als ik ergens heen ga (van daar 'podiumbeestje'). Maar ook over mijn oh zo boeiende dagelijks leven. Daarnaast zou ik ook mijn voorderigen van mijn DZP hier melden.
'Je watte?'
mijn DZP, day zero project. www.dayzeroproject.com/user/sannetje dit is mijn account. Je moet er 101 dingen neer zetten die je volbrengt in 1000 dagen. Ik heb er alleen nog lang geen 101 dingen.
'Ik snap hem!'
oke dan. Genoeg info denk ik zo? Ooh nee, ik vergeet er 1. Ik ben denk ik een soort van Sanne Ogilvie, de puberfluisteraar. Ik kan namelijk al jullie gedachtes lezen!

* Gisele heet geen Gisele maar noemt in haar eigen blog geen namen. Ik noem uit beleefdheid de hare dus ook maar niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten