zaterdag 31 juli 2010

EEN GOEDKOOP THEATER

Ik had jullie een reisverslag belooft, maar daar moeten jullie nog even op wachten. Ik ben zelf niet zo erg van al dat touristische gedoe en maak op vakantie meestal nooit foto's. Dus ik moet de foto's nog even zien te bemachtigen, voordat ik jullie mijn reis in geuren en kleuren vertel.

Daar voor in de plaats laat ik jullie zijn dat het theater helemaal niet zo ver weg is van je vandaan is als je zou denken. En ook helemaal niet zo duur!



De vloer op. Ik weet niet hoe het is gekomen, maar ik ben helemaal verliefd geworden op dat progamma. Misschien ook wel omdat het zo simpel in elkaar zit. Er is een regisseur die twee acteurs uit een groep een omschrijving van een scene geeft en die acteurs mogen die scene spelen en helemaal improviseren. Eigenlijk gewoon een opdracht voor een drama les (die wij natuurlijk niet hebben op school....) maar door de ervaren acteurs is het heel grappig!

Wat dachten jullie van een filmpje pakken in de bios? Dat is toch heus theater hoor. Een ander woord voor een bioscoop is ook wel een filmTHEATER. Als de film uit is op DVD is het nog steeds theater hoor, alleen heeft het niet het echte theater gevoel. Net als wanneer een musical uit komt op DVD. Denk nou niet dat soaps en vele tv series theater zijn dat is het NIET!
Dus hoe denk je er nu over als je naar de volgende twilight film in de bios gaat?


Het circus! Ik ben zelf helemaal verknokt aan het circus en als ik mijn grootste wens zou uitspreken is dat wel dat ik later een circusartieste wordt. Een kaartje voor een circus is meestal niet zo duur (ligt er aan naar welke je gaat) en toch zit je in een theater. Het grote nadeel is wel dat je nooit zeker bent of er een in de buurt is.


En zoals ik zei zijn er sommige musicals op DVD uitgekomen. De DVD's zijn nog best duur, maar als je geen zin hebt om ze te kopen zijn er ook sommige mensen heel handig geweest en hebben fragmenten op youtube gezet, zodat je bijna heel de musical kunt zien.

en als dit nog niet genoeg is hebben we nog altijd de illegale opnames die je op heel youtube kunt vinden!

2 opmerkingen:

  1. CIRCUS<3. Wat voor artiest zou je dan willen zijn? Persoonlijk vind ik het leukste aan een circus de olifanten. Een circus zonder olifant is waardeloos. Admit it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohmy, dat eerste filmpje. Geniaal gewoon. x]
    Het is eigenlijk al best lang geleden dat ik naar een circus geweest ben... ;o Ik weet niet meer wat ik het leukste vind. x] In ieder geval de clown niet... (a)

    BeantwoordenVerwijderen